sunnuntai 11. heinäkuuta 2021


 Minä istuin äsken pihassa ja huomasin tumman pilven taivaalla,se oli erikoisen näköinen

 pilvi niin minun piti ottaa kuva siitä. Klikkaa kuvaa suuremmaksi.

 Siitä on aikaa kun olen ollut blogissa, olen ollut kesän vietossa, tämä on erikoinen kesä,om ollut 

 helteistä säätä,mittari on näyttänyt +28C  minulle liian lämmin, koska terveys ei kestä ja

 ja ei jaksa tehdä paljon mitään.  Korona pandemia lisääntyy ja se mietittytää pääsenkö tapaamaan

  sukulaisia tänä kesänä koska joudun liikkumaan julkisilla kulkuvälineillä.

  Sukulaiset asuu 300 km,vanhemmat elää vielä niin olisi kiva tavata heitä, mutta en tiedä pääsenkö

  tapaamaan heitä tänä kesänä. 

  Minä sain ensimmäisen korona rokotuksen tämän vuoden toukokuussa,siitä ei tullut mitään

  sivu oireita. Mutta olen hyvin varovainen liikkuessani,käytän edelleen maskia ja kertakäyttö käsineitä

   kun käyn ruokakaupassa,vaikka suosituksia ja rajoituksia on höllennetty. Minulta jäi mainitsematta

  minä saan toisen rokotteen elokussa.

  Olen huomannut myös että on taisteluja hengellisessä elämässä,sielunvihollinen yrittää

  hyökätä vaikka millä tavalla mutta me saamme vastustaa sitä Jeesuksen nimessä ja Jeesuksen

  kalliissa sovintoveressä, niin sen on väistyttävä.

  Onneksi seurakunnan tilaisuuksiin  pääsee pitkän tauon jälkeen, on tärkeää kuulla

  Jumalan sanaa,rukoilla toisten uskovien kanssa, kun saa laulaa toisten uskovien kanssa,se tuo

 uutta voimaa ja saa tavata toisia uskovia. 

  Olen huomannut kun käy Jumalanpalveluksissa ja tilaisuuksissa niin saa uutta voimaa 

  arjen keskelle. 

  Taivaallinen Isä on sinun kanssasi,Hän pitää huolta omistaan, laitan tähän Raamatun jakeen 

  joka rohkaisee ja lohduttaa,ei olla yksin.

  Joos 1:9  
 Olenhan minä sinua käskenyt: Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin.

 

 



4 kommenttia:

  1. On nyt ollut helteitä. Minullakaan ei terveys kestä, mutta meillä on onneksi nykyään ilmalämpöpumppu. Yhtenä hellekesänä menin niin huonoon kuntoon, että ostettiin se. Minä sain ensimmäisen koronapiikin kuukausi sitten, toinen on syyskuun alussa. Olen myös vielä hyvin varovainen ja pidän maskia. Kerran menin kirkkoon, mutta siellä juuri kellään ei ollut enää maskia. Haluaisin käydä srk:ssa, mutta ei sitä uskalla, jos kukaan muu ei pidä maskia. Nythän tännekin on tullut vaihteeksi muutama tartunta, toivottavasti ei tule lisää. Kunpa pääsisit vanhempiasi tapaamaan, mutta julkisilla on kyllä hankala mennä. Tuo Joosuan jae on ihana. Onneksi Herra on meidän kanssamme ja pitää huolta! Siunausta ja voimia sinulle!

    VastaaPoista
  2. Minä asun vuokra-asunnossa ja kysyin isännöitsijältä,voisiko
    asentaa ilmalämpö pumpun asuntoon,ei luvannut laittaa,se olisi tosi hyvä. Minä olen myös hyvin varovainen,minä en myöskään uskalla mennä seurakuntaan,jos muut eivät käytä maskia. Kiitos ja siunausta sinulle ja myös voimia.

    VastaaPoista
  3. Aika tukalat oltavat on nyt olleet helteen takia. Ulkonakin olisi kiva välillä kävellä, mutta päivällä ei juuri huvita ulos mennä paahtumaan. Minä huomaan, että kesän loppua kohti mennessä koronamietinnät nostaa taas enemmän päätään, mitä on taas koulujen alkaessa... Maskia mekin käytämme kaupoissa käydessä yhä ja näin helteellä se on tukalaa. Meilläkin toinen rokotus elokuussa. Emme käyneet viime kesänä äitiäni tapaamassa, asuu maan toisella laidalla. Ja nyt näyttää siltä, että se jää tältäkin kesältä, niin koronajuttujen kuin remontinkin takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helle jatkuu,ei minuakaan huvita mennä ulos kun tuntuu että paahtuu. Se on surullista kun ei pääse tapaamaan sukulaisia,ja näyttää siltä pääsenkö tapaamaan sukulaisia tänä vuonna. Samaa olen ajatellut millainen syksy on koronan suhteen,alkaako se uudelleen levitä laajemmalle alueelle.
      Hyvää alkanutta viikkoa sinulle ja siunausta.

      Poista