torstai 15. heinäkuuta 2021

Golgatalle saavuin synteineni laulun sanat

Tänään iltapäivällä alkoi soimaan Golgatalle saavuin synteineni,se lohdutti minua.

Saan tällaisena mennä Jeesuksen eteen ja tunnustaa syntini,Jeesus antaa synnit anteeksi 1 Joh 1:9

Viime aikoina minua on puhutellut Hebr 4:16  Saamme mennä rohkeasti armoistuimen eteen,

Joh 6:37  Jeesus sanoo,sitä joka minun tyköni tulee,minä en heitä ulos.

Saamme uskoa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä.

Minä laitan laulun sanat tänne blogiini, Golgatalle saavuin synteineni sanat.

 

1. Golgatalle saavuin synteineni, Sinne painoi tyhjyys maailman. Rauhatonna kuljin taakkoineni, Kunnes kuulin tiestä Golgatan.

2. Golgatalla kuului ääni hellä, Siellä lempeen katseen kohtasin. Siellä ainoo turva syntisellä. Sinne itkien mä uskalsin.

3. Siellä nähdä sain sun rakkautesi, Kipujen ja kärsimysten mies. Armovirta puhtaaksi mun pesi, Kirpos kantamani synnin ies.

4. Totisesti kannoit sairauteni, Voimatonna väistyi eestäs kyy. Totisesti olet autuuteni, Olet iki-kiitokseni syy.

Saimi Moberg

 

2 kommenttia:

  1. Tuo Golgatalle saavuin synteineni on ihana laulu, siinä on hyvät sanat ja kaunis sävel. Tykkään siitä ja tykkään lauleskella sitä joskus.

    VastaaPoista