lauantai 2. marraskuuta 2019

Tänään vietämme pyhäinpäivää.
Minun veleji kuoli vuonna-201, me olimme hyvin läheiset toisillemme ja minulla 
on ikävä veljeäni. 
Mutta hän on perillä,hän on päässyt Taivaan kotiin,ei ole enää kipuja,ei sairauksia, ei kyyneltä.
Minä ja veljeni saamme olla kerran yhdessä.

Hyvää pyhäinpäivän iltaa kaikille blogini lukijoille!

Minä laitan hengellisen laulun yhden säkeistön blogiini.


Kultakaupunkiin mun sydämeni kaipaa,
siell on tuskat, murheet, taistot tauonneet.
Levon uupuneelle Jeesus luonaan antaa.
Rakkaus kuivannut on kaikki kyyneleet.

 

4 kommenttia:

  1. Tänä vuonna kuoli minun äiti, ja 13 vuotta sitten nuorin siskoni, lähes joka päivä he ovat mielessä ja kaipauksessani.Heidän samoin kuin isäni hauta ovat kaukana täältä, mutta en pidä haudalla käyntiä tärkeänä,koska se ihminen ei ole enää siellä,vain pelkkä kuori ja luut.Tuttu vanha laulu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osanottoni. Edesmenneet läheiset ovat mielessä joka päivä. Voimia sinulle ja siunausta.

      Poista
  2. Siunattua sunnuntaita sinulle! Se on lohdullista kun tietää, että voi rakkaan ihmisen vielä tavata perillä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos ja samoin sinulle siunattua sunnuntaita.
    Se lohduttaa kun tietää että me tapaamme ja saamme olla kerran yhdessä Taivaan kodissa.

    VastaaPoista