sunnuntai 26. toukokuuta 2024

 Minä olen ollut pois täältä blogista kun minulle läheinen ihminen sairastui,

 hänet vietiin sairaalaan ambulanssilla,hän sai sairaskohtauksen kolme viikkoa sitten

 ja hän joutui olemaan sairaalassa monta päivä.

 Minun elämäntilanteeni on nyt sellainen että on alkanut uusi vaihe elämässä

 ja olen joutunut totuttelemaan uusiin asioihin ja tulee ajateltua monenlaisia asioita.

 Olen ollut hyvin väsynyt viime päivinä.

 Laitan tänne hengellisen rohkaisun,joka antaa voimaa.

  

         Jumala ei ohjaa meitä

         kärsimysten ohi,

         vaan Hän kulkee kanssamme

         niiden läpi.


6 kommenttia:

  1. Kiitos tuosta ajatelmasta, se on juuri niin totta! Voimia sinulle uuteen elämäntilanteeseen!

    VastaaPoista
  2. Voi miten surullista kuulla, että sinulla on nyt noin vaikeaa. Paljon voimia ja Taivaan Isän lohdutusta sinulle! ❤️🙏

    VastaaPoista
  3. Voi sentään, antakoon Taivaallinen Isä sinulle voimaa ja lohdutusta nyt siinä tilanteessa❤️

    VastaaPoista