maanantai 17. lokakuuta 2022

Uskoontuloni

 

JUMALA ANTAA ILON JA RAUHAN

 

Minä tulin uskoon vuonna 1983 rippikoulu leirillä. Minulla oli etsikkoaika ja kyselin

mielessäni kuka Jeesus on ja mihin häntä tarvitaan.

Minulla oli vaikeaa koulussa,olin koulukiusattu koko yläasteen ajan,se oli kauheaa

aikaa. 

Minä menin kesällä-83 rippikoulu leirille,se leiri oli ihana,opettajat oli ihania ja

myös isoset,sain uusia ystäviä rippikoulu leirillä.

Minä tulin siis uskoon ja minun puolestani rukoili yksi rippikoulu opettaja,

sain ottaa Jeesuksen vastaan ja sain kokea että sain synnit anteeksi,

sain ilon ja rauhan sydämeeni.

Syksyllä menin seurakunta nuorten iltoihin, muutama ystävä samalta

rippikoulusta oli mukana nuorten illoissa.

koulussa oli edelleen vaikeaa ja kiusaaminen jatkui,mutta sain kokea että

Jeesus auttoi ja Hän auttoi ja sain voimaa käydä koulua.

Kiusaaminen loppui yhdeksännellä luokalla ja oli helpompaa

käydä koulua.

Taivaallinen Isä johdatti elämääni vanhemman uskovan naisen,tapasimme silloin tällöin

ja keskustelimme hengellisistä asioista ja rukoilimme yhdessä.

Olemme edelleen ystäviä ja soittelemme toisillemme ja tavataan aina kun on

mahdollista, minä asun toisella paikkakunnalla,mutta ystävyys on säilynyt 

välimatkoista huolimatta. Taivaallinen Isä antoi minulle hyvän uskovaisen ystävän,

siitä olen kiitollinen 

 

Psalmi 73:28   Minun onneni on olla Jumalaa lähellä

2 kommenttia:

  1. Olipa kiva kun kerroit tämän! Oli mielenkiintoista lukea se. Tuo laittamasi jae on meillä sellainen minun ja isännän jae, vihkisormukseenkin kaiverrettu. Siunausta sinulle❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,se on ihana Raamatun jae.
      Siunausta myös sinulle❤

      Poista