sunnuntai 25. syyskuuta 2022

Jumalan uskollisuus

 Olen saanut kokea että Jeesus on uskollinen ja Hän on pitänyt huolen.

Kun korona pandemia alkoi maaliskuu 2020,koin itseni pelokkaaksi ja hämmentyneeksi.

Muistan sen päivän kun aloin rukoilemaan ja pyysin Jeesusta auttamaan,

koin siinä rukouksessa Jeesuksen läsnäolon ja kuulin äänen,

kun Jeesus sanoi minulle: Älä pelkää minä olen sinun kanssasi,minä pidän 

sinusta huolen.

Jeesus sanoi:Älköön sydämesi olko murheellinen,uskokaa Jumalaan 

ja uskokaa minuun.  Joh 14:1


Piplia Joh 14:1 Älköön sydämenne olko levoton. 

Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun 

 

Sain myös Raamatun kohdan, Joh 14:27

Rauhan minä jätän teille:

minun rauhani,sen minä annan teille.

En minä anna teille,niinkuin maailma antaa.

Älköön teidän sydämenne olko murheellinen

älköönkä peljätkö.


Ps 915-7

 
Et sinä pelkää yön kauhuja,

et päivällä lentävää nuolta,

6et ruttoa, joka pimeässä kulkee,

et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.

7Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi,

kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi,

ei se sinuun satu.

 

Jeesus on pitänyt huolen minusta ja olen saanut olla

terveenä ja en ole sairastanut koronaa.

Me saamme kertoa Jeesukselle kaikki huolet ja pelot,

Hän kuulee rukoukset ja Hän pitää huolen. 

 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti