lauantai 11. kesäkuuta 2022

Jumalan varjelus

Minä koin tänään Jumalan varjelusta, minä ja mieheni ja hänen veljensä vaimonsa kanssa olimme liikkeellä,ensin kävimme naapuri kaupungissa asioilla,saimme asiamme hoidettua. Me palasimme kaupungista ja jatkoimme matkaa ja olimme menossa mieheni veljen luokse kyläilemään. Minä istuin auton takapenkillä mieheni kanssa ja tulimme liikenneympyrään, huiomasin että oikeasta suunnasta tuli henkilöauto ja se ajoi kovaa vauhtia ja se ei hidastanut vauhtia vaan se oli tulossa liikenneympyrään, mieheni veljellä oli etuoikeus jatkaa ajamista,hän huomasi että oikeasta suunnasta tulee auto, hän joutui jarruttamaan niin sitten se toinen kuski huomasi meidän auton ja jarrutti. Taivaallinen Isä varjeli meitä,jos se auto olisi törmännyt oikeasta suunnasta niin se olisi törmännyt minun puolelta autoon. psalmi 121:3 Sinun varjelijasi ei torku eikä nuku psalmi 121:8 Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi 1 Piet 5:7 Heittäkää kaikki murheenne Hänen päällensä, sillä Hän pitää teistä huolen. Olen kiitollinen että Taivaallinen Isä varjeli meitä tänään ja sain jatkaa elämääni ( Tarkoitan sitä,jos se auto olisi törmännyt minun puolelta,siinä olisi voinut käydä pahasti) Taivaallinen Isä suojeli ja sain kokea että Taivaallinen Isä pitää huolen.

4 kommenttia:

  1. Kiitos Isälle, että Hän varjeli teidät!🙏☀️

    VastaaPoista
  2. Olipa ihana varjelus teillä! Kiitos Herralle kun piti teistä noin hyvää huolta! ❤🙏

    VastaaPoista
  3. Kiitos Herralle Hän piti meistä huolen,koin siinä tilanteessa,hän ei torku eikä nuku. Hiuskarvakaan ei tipahda Taivaan Isän tietämättä.

    VastaaPoista