maanantai 30. marraskuuta 2020

Vain yksin Jeesus laulun sanat

 Minä tiskasin astioita tänään iltapäivällä ja mielessäni alkoi soimaan mielessäni laulun pätkä

 vain Jeesus riittää kun kaiken peittää yö 

 ja sydän tuskan täyttämänä lyö

 kun kuljen kautta korven pimennon......

Minä etsin ne laulun sanat netistä ja koin rohkaisua ja lohdutusta.

Minä laitan tämän laulun sanat tänne,se saakoon rohkaista muös sinua.



VAIN YKSIN JEESUS HÄN MULLE RIITTÄVI
VAIN HÄNEN LUONAAN TYYNTYY SYÖMMENI
VAIN LUONA RISTIN HILJAA VARTOEN
SAAN KAIKEN HÄLTÄ MÄ MITÄ TARVITSEN.

KUIN VIRVA TUULTEN TUO LIEKKI HÄILYVÄ
ON TÄÄLLÄ ONNEKKAINKIN ELÄMÄN
POIS RIENTÄÄ HETKET ONNEN PÄIVIEN
VAIN JEESUS ANTAA VOI ONNEN AINAISEN

 VAIN JEESUS RIITTÄÄ
KUN KAIKEN PEITTÄÄ YÖ
JA SYDÄN TUSKAN TÄYTTÄMÄNÄ LYÖ
KUN KULJEN KAUTTA KORVEN PIMENNON
VAIN JEESUS RIITTÄÄ HÄN YKSIN LUONAIN ON

 

 VAIN JEESUS RIITTÄÄ KUN MYRSKYT RAIVOAA
JA AALLOT UHKAA PURREN UPOTTAA
OI AUTA HERRA HUUDAN TUSKASSAIN
HÄN TYYNTÄÄ MYRSKYN
KUN ON MUN PURRESSAIN

 ON LUONAIN JEESUS KUN SILMÄIN SULKEUTUU
JA PÄÄRLYPORTIT MULLE AVAUTUU
ON LUONAIN HÄN KUN JÄTÄN TÄMÄN MAAN
JA ISÄN KOTIIN MÄ MUUTAN IHANAAN


6 kommenttia:

  1. Tuo on tosi kaunis ja lohdullinen laulu. Vaikka olisi miten vaikeaa, meillä on aina Jeesus, ja se on se tärkein asia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kaunis laulu ja rohkaiseva. Jeesus on kanssamme ja Hän auttaa ja Hän antaa voimaa.

      Poista
  2. Niinkuin Minna sanoi, onneksi meillä on Jeesus ja tulevaisuuden toivo!

    VastaaPoista
  3. Niin kaunis laulu on tämä ja lohtua antava.
    Tämä oli äitini mielilauluja ja tämä laulettiin hänen hautajaisissaankin.
    Tulee muistot mieleen, nyt äiti on päässyt Hänen luokseen!

    VastaaPoista
  4. Se on kaunis laulu ja samalla rohkaiseva,emme ole yksin.
    Äitisi on perillä ja saat odottaa jälleennäkemistä äitisi kanssa.

    VastaaPoista