lauantai 31. lokakuuta 2020

Veljeni muistolle

 Minun veljeni kuoli 16.11.2011  ja hän pääsi perille Taivaan kotiin. Veljelläni ei ole

enää kipuja,sairauksia ja Hän on päässyt  lepoon. Minä ja veljeni saamme kohdata vielä kerran 

ja saamme olla aina yhdessä. Minulle veli oli läheisin ja hän oli rakas minulle.

Minulla on ikävä veljeä ja kaipaan veljeäni.

 


 

Veljeni muistolle

TOIVON
Sytytän kynttilän
Sydämeni kammioon
Siellä sinua muistelen
Muistelen yhteisiä hetkiä
Muistelen lapsuuden retkiä
Toivon, että olet siellä
Missä ei enää tunneta kipua
Toivon, että odotat
Minua luona Herran
Sen tiedän vasta
Kun siirryn rajan toiselle puolelle kerran
Kiitos yhteisistä hetkistä
Kiitos, elämän retkistä
 
 
Hyvää pyhäinpäivää!

2 kommenttia:

  1. Onpa tosi surullista, että veljesi kuoli. Ikävä on varmasti suuri. Se on ihanaa, että hän on päässyt pois kivuista ja sairauksista. Ja kerran saatte tavata toisenne taivaassa. Voimia sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Minna. Se on lohdullista että veljelläni on nyt kaikki hyvin ja hän päässyt lepoon.

    VastaaPoista