lauantai 12. syyskuuta 2020

Minulla on kirjanmerkki,jonka olen itse tehnyt,jotka ovat

rohkaisevia hengellisiä lauseita ja myös Raamatunlauseita.

 

EI HÄN ( JUMALA) SINUSTA LUOVU.

 

Minua lohduttaa paljon tämä lause kun epäilen ja kysyn,kuuluuko minulle Jumalan armo,minulla

on yhden kirjan välissä ja kun avaan sen kirjan 

 se kirjanmerkki tulee vastaan niin se lohduttaa ja rohkaisee,ettei Jumala hylkää eikä jätä.

 

Toinen rohkaiseva on Raamatunlause 

Psalmi 121:3

HÄN EI SALLI SINUN JALKASI HORJUA,

SINUN VARJELIJASI EI TORKU.

 

  

 

2 kommenttia:

  1. Nuo on rohkaisevat jakeet. Tuo on hyvä idea, että kirjanmerkkiin laittaa noita jakeita, ja se merkki helposti löydettäväksi tarpeen tullen. Minä olen kirjoitellut vihkoon jakeita, ja sitä selaillessa löydän niitä. Mukavaa viikonloppua sinulle:)

    VastaaPoista
  2. Minäkin kirjoitan paperille jakeita muistiin. Minä tykkään askarella niin olen keksinyt että voi myös laittaa Raamatunjakeita kirjanmerkkeihin.
    Kiitos ja samoin sinulle mukavaa viikonloppua:)

    VastaaPoista