perjantai 29. toukokuuta 2020

Minusta on ihanaa liikkua luonnossa ja kevät on ihanaa aikaa ja löytyy
monenlaista nähtävää luonnossa ja minulla on kamera mukana aina,niin saan kuvata siellä.

Tänä keväänä olen iloinnut keväästä erityisen paljon,illat on valoisia ja yöt on melko valoisa,
niin minä nautin valoisuudesta ja luonnosta kun kukat alkaa kukkia ja puiden lehdet ovat melko isot
ja ruoho vihertää ja luonon keskellä unohtuu kaikki ikävät asiat.

Jumala Taivaallinen luo kaunista luontoon ja saame iloita luonnon kauneudesta,saamme iloita myös
linnuista,perhosista.

Minä kuvasin tänään vpokukkia,kun nurmikolla on paljon voikukkia.
Klikkaa kuvaa suuremmaksi.


4 kommenttia:

  1. Ihana kuva! Rakastan voikukkia ja kaikkea keltaista. Samoin tätä kesän valoa, vihreyttä ja linnunlaulua. Minustakin on kiva kulkea luonnossa kameran kanssa kuvaamassa. Ihanaa kesää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Minäkin rakastan voikukkia ja kaikkia keltaisia kukkia. Minusta on ihanaa kun kevät ja on valoisaa.
      Kiitos ja samoin sinulle ihanaa kesää.

      Poista
  2. Minä olen huomannut myös, että kun lähtee kävelemään, niin voi tulla paremmalla mielellä takaisin kotiin:) Saa muuta ajateltavaa, kun katselee mitä kaikkea ulkona on. Ja samalla voi puhua Jumalalle kaikesta siitä, mitä sydämellä on.

    VastaaPoista
  3. Luonto hoitaa mieltä monella tavalla.
    Olen myös huomannut että voi puhua Jumalalle luonnossa ja
    on helpompi rukoilla ulkona.

    VastaaPoista