keskiviikko 6. toukokuuta 2020

5 Moos 32:11
                      Niinkuin kotka kiihottaa pesuettaan lentoon
                      ja liitelee poikastensa suojana,
                      niin hän levitti siipensä,
                      otti hänet ja kantoi 
                      häntä sulillansa.


psalmi 91:4
                      Sulillansa Hän sinua suojaa, ja sinä
                      saat turvan Hänen siipiensä alla;
                      Hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.


Minä näin sellaisen kuvan ajatuksissani, lintuemolla on monta poikasta.
Eräänä päivänä ulkona kauhea myrsky ja tuuli tuivertaa puissa,
mutta linnunpoikaset menee lintuemon siipien alle piiloon myrskyä ja tuulta.
Linnun poikaset eivät pelkää  sillä he ovat turvassa ja heidän ei tarvitse pelätä
sillä lintuemo suojelee poikasiaan.

Jumala on meidän turvamme ja Hän on kuin lintuemo joka haluaa suojella meitä
ja kätkeä siipiensä suojaan ja siellä on hyvä olla ja turvallista.


Minulle tuli tällainen ajatuskuva muutama päivä sitten,koska tämä aika on vaikea,
monenlaiset tuntemukset tulee,epäilyksiä siitä että kuuluuko minulle armo,kelpaanko
tällaisena.

 Niin Jumala Taivaallinen Isä näytti minulle ajatuksen kautta että minä olen kuin
 tuo linnunpoikanen ja saan mennä Hänen siipiensä suojaan ja olen siellä turvassa.

Taivaallinen Isä pitää huolen omistaan ja Hän meidän kanssamme.

Minua on rohkaissut valtavasti   JESAJA 41:10

Älä pelkää,sillä minä olen sinun kanssasi;
älä arkana pälyile, sillä minä 
olen sinun Jumalasi;
minä vahvistan sinua,minä autan sinua,
minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti