lauantai 28. joulukuuta 2019

Taivaan Isä pitää huolen


Minä olen katsellut talvitakkia kaupoissa jonkun aikaa. Minä pyysin Taivaalliselta Isältä takkia,joka ei maksaisi kovin paljon. Minä menin tänään Tokmannille ja katselin siellä takkeja,huomasin kuvassa olevan takin,takki maksoi 29,90£. Minä sovitin takkia ja se sopi hyvin päälle.
Minä menin kassalle maksamaan takkia,niin se maksoi 17,97€. Väri oli myös sopiva minulle.

Taivaallinen Isä kuuli rukoukseni ja Hän johdatti minua ja sain kauniin takin ja se oli halpa.
Olen onnellinen ja kiitollinen kun sain talvitakin.



6 kommenttia:

  1. Kyllä Hän kuulee rukouksia <3

    VastaaPoista
  2. Tuo oli ihana rukousvastaus! Takki on ihanan värinenkin ja tuo hintakin oli vielä oletettua alhaisempi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli ihana rukousvastaus,väri miellyttää minua ja minun toiveeni oli että saisin takin halvalla ja Taivaallinen Isä kuuli rukoukseni.

      Poista
  3. Niin ne alennusmyynnitkin alkoi jo hiukan ennen aattoa tokmannilla, kävin itsekkin ostamassa kaikille uudet tyynyt, niin oli 50% alennuksella.
    Tänään menen Juutalaiseen synagogaan hanukka juhlaan,olen innoissani siitä,kun en ole koskaan ollut siellä, ja nytkin viime tipalla pääsin, että tääkin oli rukousvastaukseni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Herralle Hän kuulee rukoukset ja Hän johdattaa lapsiaan.

      Poista