torstai 26. syyskuuta 2019

Sinun luoksesi Herra saan tulla Laulu

1. Sinun luoksesi, Herra, saan tulla, / vaikka olenkin tällainen. / Näet sieluni pohjaan ja tiedät, / mitä tunnen ja ajattelen. / Vaikka tiedätkin sen, koko heikkouden, / sinun lapsesi olla saan. / Vähin lapsesi vain, / mutta armosi sain, / siinä armossa elän kokonaan.
2. Sinun haltuusi, Herrani, annan / myös taakkani raskaimmat. / Olet luvannut kuormani kantaa / ja nyt vierellä vaellat. / Se on kylliksi. Sinun rististäsi / minun voimani pulppuaa. / Siitä kaiken sain / ja nyt haluan vain / sinun tahtosi tietä vaeltaa.
3. Sinun luoksesi, Herra, saan tulla, / kun päiväni päättyvät, / pyhän taivaasi juhlaan, jossa / monet rakkaat jo kiittävät. / Nyt turvallinen silta rukouksien / tuo sinne ja sieltä sanomaa. / Mutta suurinta on, / että uupumaton / Isä lastansa aina rakastaa.



Tämä laulu on minulle hyvin rakas.
Me saamme mennä sellaisina Herran eteen.

Jeesus sanoo:Sitä joka minun tyköni tulee,
minä en heitä ulos.
                                                    Joh 6:37

Me saamme mennä jeesuksen luokse sellaisenaan kun olemme.



 

2 kommenttia:

  1. Tämä laulu on minullekin rakas, siinä on aivan ihanat sanat ja kaunis sävel! Kiitos kun jaoit sen!

    VastaaPoista
  2. Siinä on lohduttavat ja rohkaisevat sanat ja se
    antaa voimaa minulle.

    VastaaPoista