sunnuntai 8. huhtikuuta 2018

Kultakaupunkiin Laulu



Kultakaupunkiin mun sydämeni kaipaa. Siell' on tuskat, murheet, taistot tauonneet. Levon uupuneelle Jeesus luonaan antaa. Rakkaus kuivanut on kaikki kyyneleet.

Oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen! Oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen! Kaipaan seurassansa iäisyyden viettää! Oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen!

Luona Jeesuksen ei sydän verta vuoda päättyi sairaus jäi köyhyys kurjuus maan. Eikä portteihinsa syntiä saa tuoda. Kultakaupungissa ikirauhan saan.

Oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen! Kaipaan seurassansa iäisyyden viettää! Oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen!

Kultakaupungissa kohdata me saamme kaikki rakkaat, joita kerran kaivattiin. Vaikka kyynelin me täällä eroamme, kiittäin käymme uuteen Jerusalemiin.

Oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen! oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen! Kaipaan seurassansa
iäisyyden viettää. Oi mä kaipaan päästä luokse Jeesuksen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti