perjantai 22. tammikuuta 2016

Jeesus sanoo:
Rauhan minä jätän teille, minun rauhani -sen minä annan teille.
en minä anna teille,niinkuin maailma.
Älköön teidän sydämme olko murheellinen,älköönkä peljätkö.

                                                                                                        Joh ev joh 14:27

Sain kokea tämän Raamatunkohdan todeksi viime syksynä,kun minulla oli taisteluja eräässä
hengellisessä asiassa.
En tiennyt mitä tehdä ja miten suhtautua asioihin,kun ahdisti.
Viime syksynä sain rohkaisun kun minulle avautui Johanneksen evankeliumi 14:27 kohta
Jeesus antaa rauhan,minun ei tarvitse pelätä,Herra pitää minusta huolen.

Joh 10:28

Jeesus sanoo: Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku,
eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.

Tämä Raamatunlause rohkaisee minua valtavasti.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti