perjantai 3. huhtikuuta 2015

MINUN TÄHTENI



Mun tähteni sä jätit loiston taivaan, mun tähteni astuit alas maailmaan. Mun tähteni lapsi pieni pelkoon vaivaan, sä avutonna saavuit asumaan. Sinä kasvoit täällä meidän keskellämme, koit mitä on olla ihminen. Tiesit tarkkaan ilot, surut elämämme. Tiesit kuinka täällä kuljen hapuillen.
Ja nyt Sä oot minun tähteni, sinä loistat yöllä tummalla taivaallani. Sinä oot mun tähteni. Olet Jeesus minun tähteni.
Jotain muuttui missä vain sä kuljit, sai kuuro kuulla, näki sokeet uudelleen. Mut tehtäväsi hinnan aina tiesit , sä yössä itkit verta hikoillen. Mun tähteni sut ristinpuuhun lyötiin, piikkikruunu päähäs painetiin. Mun tähteni sä velan maksoit silloin, ja mä tiedän että kerran sä saavut takaisin.



 Rauhaisaa pääsiäistä teille kaikille blogini lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti