perjantai 13. helmikuuta 2015

Pyhäkoulu

Kun minä olin pieni tyttö,minä olin noin 10-vuotias niin minä pääsin pyhäkouluun,naapurin rouva piti silloin
pyhäkoulua meidän kylän lapsille.
Pyhäkoulussa naapurinrouva puhui Jeesuksesta ja Jumalan rakkaudesta että Hän rakastaa koko maailmaa
ja Jumala lähetti oman poikansa Jeesuksen maailmaan pelastamaan ihmiset ja joka uskoo Jeesukseen niin pelastuu.
Meille lapsille jaettiin pyhäkoulu vihot ja tarroja ja niitä sai liimata vihkoon ja me lauloimme pyhäkoulussa
ja me piirsimme ja joskus askartelimme yhdessä.

Pyhäkoulusta jäi hyvä muisto,vaiikka siitä on aikaa koska olen nyt jo yli nelikymppinen mutta muistan
lapsuudesta että pyhäkoulussa oli hyvä olla,turvallista.

Minä olen iloinen kun sain käydä pyhäkoulua,se oli Jumalan johdatusta elämässäni että pääsin kuulemaan
Jumalan sanaa ja sain kuulla hyvää sanomaa Jeesuksesta,lasten ystävästä.

Olen ajatellut muutaman päivän ajan sitä onko enää nykyisin pyhäkoulua ja pääseekö lapset kuulemaan
Jumalan sanaa ja tulevatko he tuntemaan Jeeusta Kristusta joka on sovittanut maailman synnit ja Jeesus
Kristus on jokaisen ihmisen turva kaikissa elämän tilanteissa.Joka uskoo Jeesukseen Kristukseen niin hän saa iankaikkisen eämän.

Tiedän että evankeliskirkossa toimii myös lasten päiväkerhot,mutta toivottavasti vanhemmat vie lapsensa
päiväkerhoon sillä siellä puhutaan Jumalasta;Jeesuksesta lasten ystävästä ja siellä lauletaan hengellisiä lauluja
ja askarellaan.
Se on tosi hyvä että lapsille pidetään päiväkerhoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti