sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Yksin en kulje, en hetkeäkään. Vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
Suojellen, varjellen, nostaen, auttaen kanssain Hän käy kautta maailman tään.




Kiusauskorpehen synkeähän tieni jos johtaa, käy vierellä Hän.
Yksin en taistele; suurta on tietää se, yön kun mä ylläin nään myrskyävän.

Murhe kun murtavi sydäntäni, läsnä on silloinkin Mestarini.
Lohtua taivahan tupi Hän vaivahan, kyyneleet kaikki pois kuivailevi.

Hiljaisen hetken taas Herra kun suo, silloin mä muistan; oi, verensä vuo
 hinta on sieluni- oi rakas Mestari, synteini tähden on haavasi nuo.

Yksin en kulje, en hetkeäkään, vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
  Ylistys Ylhäisen, parhaimman Paimenen! Rakkaus suuri, sen turviin mä jään.



 Minulle on tullut tämä laulu hyvin rakkaaksi,se on lohduttanut minua vaikeina aikoin
 kun on ollut huolia ja myös surua niin olen saanut lohdutusta ja rohkaisua tästä laulua.
  On turvallista tietää ettei ole yksin vaikeuksien keskellä kun Jeesus on kanssani ja
  Hän auttaa,lohduttaa ja Hän antaa voimaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti