sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Hei!

Sain kokea Jumalan varjelusta noin kuukausi sitten.Minä olin kotona ja tein kotitöitä.
Minä rupesin järjestelemään keittiönkaappeja ja minulla oli tarkoitus siirtää astioita toiseen
kaappiin.
Ensin minun piti ottaa astioita kaapista pois ja laittaa toiset astiat tilalle,minun piti nousta
jakkaralle koska muuten en olisi ylettynyt niitä ottamaan,kun otin astian kaapista ja rupesin
laskeutumaan ja laskeutuessani tein harha askelman ja lensin tuolita selälleni lattialle.
Minä säikähdin kovasti ja kiljaisin.Mieheni juoksi katsomaan mitä minulle tapahtui ja mies
säikähti kovasti kun näki minut lattialla selällään.
Minä makasin selälläni ja yritin olla rauhallinen ja kuuntelin murtuiko käsi tai jalka,oikean käden
peukaloon sattui ja oikeaan jalkaan tuntui myös kipeältä.Liikuttelin hiljaa itseäni ja sitten yritin
nousta ylös mutta käänsin itseni polvilleni ja siitä nousin ylös mieheni auttaessa minua.

Minä säikähdin ja tärisin pitkän aikaa mutta koin siinä että Jumala lähetti enkelinsä minua
varjelemaan.Peukalo oli muutaman päivän ajan vähän kipeä,
mutta jalka parani ja seuraavana päivänä ei tuntunut kipua.
Olen kiitollinen että Jumala Taivaallinen Isä varjeli minua koska siinä olisin voinut loukkaantua
mutta onneksi ei sattunut pahempaa.
Kiitos Taivaan Isälle kun Hän varjeli minua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti