torstai 22. lokakuuta 2009


Minun tätini(isän sisko)kuoli vuosia sitten,hän oli kiva ihminen ja minulle
rakas, olimme läheiset ja hyvät ystävät.
Minulle oli suuri suru kun kuulin tätini poismenosta ja jäin kaipaamaan suuresti.
Meni jonkin aikaa kun näin ihanaa unta ja se oli lohduttava uni.
Oli suuri valkoinen huone ja siellä oli paljon ihmisiä,ihmiset istuivat siellä ja he lauloivat hengellistä laulua;Olen saanut syntini anteeksi.
Minä seisoin ja kuuntelin onnellisena laulua,minulla oli niin hyvä olla.

Sitten huomasin ilokseni tätini,hän istui siellä muiden ihmisten joukossa
ja hän lauloi onnellisena muiden ihmisten kanssa.Olin tosi onnellinen kun näin tätiniolevan siellä pelastettujen joukossa.

Siihen minä heräsin onnellisena.
Se oli ihana uni ja lohduttava ja se rohkaisi että minun tätini on Taivaan kodissa ja minulla on myös ikävä Taivaan kotiin,siellä on Jeesus Kristus.
Ei ole kipua,sairautta,taisteluja vaan siellä on lepo ja rauha.
Siellä on minun ystäviä jotka ovat saaneet jo taivaskutsun ja heillä on
siellä hyvä olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti