perjantai 23. elokuuta 2024

 Minä en ole ollut blogissa pitkään aikaan,minun elämässäni on ollut kaikenlaista,

 läheiseni sairastui keväällä,hän on toipunut sairaudesta ja hän on parantunut hyvin.

 Olen saanut kokea Jumalan johdatusta ja sain konkreettisen rukousvastauksen erääseen 

 asiaan jonka kanssa kipuilin pitkään,Jumala,Taivaallinen Isä kuuli rukoukset

 ja Hän vapautti siitä

 Minun isä elää vielä,hän on iäkäs mutta hän on vaikea luonteeltaan,

 minulla ja veljellä on ollut vaikeaa isän kanssa.

 Siksi kirjoitan näin henk.kohtaisia asioita,haluaisin kirjoittaa blogissani,mutta

 en ole jaksanut kirjoittaa blogissani,olen ollut hyvin väsynyt,minulla alkoi tulemaan

 burn out,olen sairastanut burn outia aikaisemmin,mutta onneksi sain parantua siitä,

 mutta huomasin burn outin oireet tänä kesänä,tiesin että nyt pitää hidastaa.

 Kerroin edellä isästäni,hän omalla käytöksellään tuottaa huolta minulle ja veljelleni,

 hän aiheuttaa myös mielipahaa käytöksellään meille lapsille.

 Mutta olen saanut kokea näiden taistelujen keskellä Jumalan huolenpitoa 

 ja Hän on auttanut minua arjessa.


Psalmi 23:4 lohduttaa minua tällä hetkellä,

 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa,

  en minä pelkäisi mitään pahaa,sillä sinä olet minun kanssani

6 kommenttia:

  1. Surullista kuulla, että sinulla on ollut noin monenlaisia vaikeuksia elämässäsi. Ymmärrän, ettei silloin jaksa kirjoitella blogiin. Ihanaa kuitenkin, että olet saanut kokea myös Jumalan huolenpitoa, läheisesi on parantunut ja sait sen rukousvastauksenkin ❤️ Jaksamista, toipumista ja Taivaan Isän hellää hoitoa sinulle! ❤️🙏

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jumalalle että Hän on auttanut minua ja läheiseni parantui. Kiitos ja siunausta sinulle🙏❤

      Poista
  2. Ihanaa se, että läheisesti on saanut parantua! Ja että olet muutoinkin saanut kokea apua Jumalalta! Antakoon Jumala sinulle voimaa ja apua näihin muihinkin asioihin! Sinua siunata tahdon❤️🕊️🙏

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihanaa kun läheiseni parantui ja Taivaan Isä vastasi rukoukseen. Kiitos ja siunausta sinulle🙏❤

      Poista
  3. Psalmista 23 on lohduksi moneen. Siunausta sinun viikkoosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Psalmi 23 on hyvin lohdullinen,se on tullut
      tärkeäksi minulle viime vuosina. Kiitos ja siunausta
      myös sinulle!

      Poista