perjantai 2. elokuuta 2024

Mä Jeesuksesta laulan sanat

Minulla oli taistelu eilen,koin hyökkäystä ja pelkoa miten tässä käy. Minä rukoilin

ja pyysin rukouksessa,Taivaallinen Isä auta minua,minä sain avun tilanteeseen ja 

tilanne meni hyvin.

Mä Jeesuksesta laulan, tämä laulu alkoi soimaan mielessä. 

  Mä Jeesuksesta laulan:

  Mä Jeesuksesta laulan, Hän yksin lohduttaa, Hän elämäni päivät Armollaan kaunistaa. Mä hältä tunnonrauhan Ja laulumielen sain, Siis Jeesuksesta laulan Ilossa, murheessain.

 

 Mä Jeesuksesta laulan, Hän kuoli ristilläin, Tien aukaisi hän mulle Kuolosta elämään. Mä Jeesuksesta laulan, Kun rauhaa nauttien Mä hänen armotöitään Levossa muistelen.

 

 Mä Jeesuksesta laulan, ei ketään hellempää; Hän kurittaa ja auttaa, Näin luonaan pidättää. Hän eksymästä estää, on uskollinen ain. Oi enkö häntä kiittäis' Siis nyt mä laulullain!

5 kommenttia:

  1. Ihanaa kuulla, että sait Taivaan Isältä avun siinä tilanteessa! ❤️🙏 Näin meistä pidetään huolta. Tuo laulukin on ihana ❤️ Minullakin on juuri nyt yhdessä asiassa pelko, miten siinä käy. Jospa saisin avun minäkin 🙏 Siunausta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä koin että Jumala auttoi minua,Kiitos siitä Jumalalle.
      Se on ihana laulu ja se alkoi soimaan mielessäni,sain siitä voimaa. Minä rukoilen puolestasi,voimia sinulle
      ja siunausta.

      Poista
  2. Ihana kun sait avun siihen hetkeen❤️ Tuo onkin ihana laulu, minullekin tuttu. Monesti just laulunsanoistakin voi saada rohkaisua ja lohdutusta. Siunausta sinun päiväsi, sinä sisko Herrassa😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli rukousvastaus ja sain kokea että Herra auttoi.
      Olen kokenut monta kertaa että joku hengellinen laulu
      alkaa soimaan mielessä ja saan siitä rohkaisua
      ja lohdutusta. Siunausta sinulle myös sinulle
      sisko Herrassa.

      Poista