sunnuntai 29. lokakuuta 2023

 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh.3:16

Jumala rakasti niin paljon maailmaa,että Hän antoi ainoan poikansa Jeesuksen,joka uskoo Jeesukseen,saa iankaikkisen elämän ja saa synnit anteeksi.

Joh 10:10 Jeesus sanoo,Minä olen tullut että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.

Joka uskoo Jeesukseen,saa rauhan,ei sellaista rauhaa voi maailma antaa,vaan rauhan joka

kestää. Jeesus on sovittanut kaikki synnit,Jeesus tahtoo antaa kaikki synnit anteeksi.

Joh 14:27 Jeesus sanoo,Rauhan minä annan teille,minun rauhani sen minä annan teille.

En minä anna teille,niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen 

älköönkä peljätkö.

Jeesus rakastaa sinua ja Hän haluaa olla sinun ystäväsi.

Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon  Jeremia 29:11

 

Minä laitan Uusi luomus nimisen laulun sanat blogiini.

 

 

Uusi luomus

 

Oon uusi luomus Kristuksessa
hän puhdisti mun verellään.
Ja otti omaksi lapsekseen
poisti pimeän toi elämän.


Olen saanut syntini anteeksi
olen saanut syntyä uudesti olen
löytänyt aarteen kalleimman
olen löytänyt Jeesuksen.


Nyt kuljen mä tietäni riemuiten
vanha entinen jäänyt on taa. Vain
ristinsä tietäni viitoittaen
määränpäänäni kirkkauden maa.

Olen saanut syntini anteeksi
olen saanut syntyä uudesti olen
löytänyt aarteen kalleimman

2 kommenttia:

  1. Kiitos näiden tärkeiden asioiden muistuttamisesta.
    Siunattua alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista