sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Minä olin vuonna 1994 Kauniaisissa Suomen Raamattuopistossa noin viikon verran opiskelemassa
noin viikon verran.
Eräänä päivänä lähdin käymään Helsingissa ja lähdin Kauniaisista junaan.
Juna oli melko täysi ja istuin erääseen penkkiin,olin omissa ajatuksissa ja katsoin ohi meneviä
maisemia.
Sitten aloin katsomaan lähellä istuvia ihmisiä ajankuluksi,eräs nainen istui minua vastapäätä
ja hän luki lehteä.
Ei siinä ollut mitään ja katselin muita ihmisiä ja sitten katsoin sitä lehteä lukevaa naista uudestaan ja katsoin taas tarkemmin sitä naista ja ihmettelin mielessäni mitä hän tekee.
Nainen oli lukevinaan lehteä mutta hänen silmänsä katsoivat ihan muualle päin ja minä en kääntänyt päätäni vaan varovasti vilkaisin sivuilleni päätä kääntämättä ja huomasin kauhukseni että joku mies katsoo minua tuijottaen.
Minua alkoi pelottamaan ja aloin rukoilemaan mielessäni että Taivaallinen Isä auta minua ja varjele minua ja auta minua että pääsen turvallisesti pois junasta.
Ihmisiä poistui junasta ja junaan tuli tilaa enemmän,niin minä siirryin junassa taaksepäin ja menin istumaan muualle.
Kun tulimme Helsinkiin niin minä poistuin junasta ensimmäisten joukossa ja kävelin nopeasti eteen päin ja katsoin koko ajan taaksepäin ja tarkkailin tilannetta että seuraako se mies minua,
mutta onneksi sitä ei näkynyt.

Minä koin konkreettisesti Jumalan varjelusta ja olen ajatellut monet kerrat että se lehteä lukeva
nainen oli varmasti Jumalan lähettämä ihminen tai oliko se enkeli joka lähetetty minua
varjelemaan.
Minä pääsin turvallisesti takaisin Kauniaisiin Raamattuopistolle muutaman tunnin päästä
kun olin ensin kierrellyt Helsingissa kaupoissa ja ostin jotain tavaraa itselleni.

Koin että Jumala johdattaa ja Hän varjelee omiaan ja Hän on omiensa kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti