sunnuntai 4. lokakuuta 2009

Ihmeellinen rukousvastaus

Vuonna 1984 olin peruskoulun kahdeksannella luokalla.Minulla oli koulussa hyvin vaikeaa,minua kiusattiin koulussa ja se oli hyvin raskasta.
Luokallani ei ollut ketään kaveria ja kukaan ei uskaltanut puolustaa minua.Pahin kiusaaja oli eräs poika ja hän yllytti muutkin kiusaamaan minua.Olin arka ja pelokas sen tähden kun minua kiusattiin.
Onneksi minulla oli kavereita muilta luokilta ja se antoi voimaa koulunkäyntiin mutta se oli raskasta aikaa ja se jätti haavat sydämeen.
Joista olen onneksi toipunut ja itsetunto on parantunut ja siitä kiitos Jumalalle.
Luokanvalvojani ja rehtori tiesivät kiusaamisesta,mutta he ummistivat
silmänsä ja eivätkä halunneet tietää kiusaamisesta ja olin yksin kiusaajien armoilla.

Erityisen kiitollinen olen muutamille opettajille,jotka olivat minun puolellani ja he osoittivat minulle käytöksellään ja he hyväksyivät minut sellaisena kuin olin.
Erityisesti mieleeni jäi uskonnon opettaja Anja,hän oli elävässä uskossa ja äidillinen ja piti kaikkia ihmisiä tasa-arvoisena.
Anja tiesi tilanteestani ja kerran hän nuhteli luokkaa ja sanoi ettei ketään saa kiusata.Sen jälkeen oppilaat pelkäsivät Anjaa ja he eivät uskaltaneet kiusata minua Anjan tunneilla.

Eräänä päivänä Anja ilmoitti että hän lopettaa uskonnon opettamisen ja lähtee pois kokonaan.
Se oli järkyttävä uutinen minulle.
Minulle tuli hätä että jos Anja lähtee pois ja toiset oppilaat alkaa kiusata minua pahemmin.Sitten tulee uusi opettaja ja hän ei ymmmärrä ja jään ihan yksin.

Minä pyysin Taivaalliselta Isältä rukouksessa että älä anna Anjan lopettaa opettajan työtä,anna hänen jäädä opettaksi ainakin niin kauaksi
aikaa kun minä olen vielä peruskoulussa.
En puhunut kenellekään rukousaiheesta,vaan rukoilin melko pitkään tämän asian puolesta.
Eräänä päivänä oli uskonnon tunti ja Anja tuli opettamaan meille.Anja kertoi meille uutisen,hän jää opettamaan edelleenkin uskontoa.
Hän kertoi että hän kokee että hänen ei pidä jättää uskonnon opetusta, jostain syystä hänen ei pidä lähteä pois.

Minä olin onnellinen kuultuani iloiset uutiset,Jumala kuuli rukoukset
ja Anja jäi opettamaan uskontoa niin kauaksi aikaa kun minäkin olin
siellä koulussa.

Kerroin Anjalle tunnin jälkeen ihmeellisestä rukousvastauksesta,kerroin että olin rukoillut Taivaalliselta Isältä että Anja ei jättäisi opettajan työtä,
Anja oli iloinen ja hän sanoi kokeneensa että hänen piti jatkaa työtä.
Minä ja Anja kiitimme yhdessä Jumalaa rukousvastauksesta ja nauroimme ja itkimme ilosta ja halasimme toisiamme.
Se oli ihana rukousvastaus.

Jumala on ja Hän kuulee rukoukset.Hän johdattaa omiaan ja Hän haluaa auttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti